LAUREACI


 

UWAGA:  PILNA WIADOMOŚĆ ! 
Z POWODU CHOROBY W GRONIE ORGANIZATORÓW
ODBIÓR NAGRÓD MUSIAŁ ZOSTAĆ PRZESUNIĘTY - ODBĘDZIE SIĘ W PRZYSZŁYM TYGODNIU. DATY I GODZINY PRZESLEMY W MAILACH  

                                                                                                   PRZEPRASZAMY  

Komunikat


Dziękujemy wszystkim szkołom biorącym udział w tegorocznej edycji za wykonanie projektu filmowego. Również w tym roku widać duże zaangażowanie całych środowisk w  jego organizację. Każdy z twórców włączył swoją kreatywność, potrafił pokonać szereg trudności władając w realizację dużo własnych emocji, a przede wszystkim olbrzymią pracę.

Cieszymy się, że zaproponowane tematy umożliwiły realizację wizji i własnego spojrzenia na otaczającą rzeczywistość w różnych ujęciach czasu i miejsca.

Doceniamy pracę opiekunów, którzy w szczególnych warunkach motywowali i wspierali uczniów w ich działaniach.

Niektóre tematy były wyjątkowo trudne w realizacji, ale na tyle istotne dla młodych twórców, że podjęli się tego zadania i przedstawili swój obraz - nowej, innej i zmiennej rzeczywistości.

Prace pozwoliły nam poznać wasze przemyślenia, emocje, doznania, potrzebę dialogu na temat przeszłości, teraźniejszości i przyszłości.

Organizatorzy

Aktualny tekst komunikatu   

do przeczytania w linku powyżej i poniżej 

 
 
Konferencja Podsumowanie  
III edycji konkursu Zrób-My Nasz-Film, dla uczniów szkół podstawowych i ponadpodstawowych
województwa mazowieckiego, 
Warszawa - 25.02.2020


Tegoroczna  już III edycja Konkursu kierowana była także do uczniów szkół podstawowych i szkół ponadpodstawowych Warszawy i województwa mazowieckiego (bez ograniczeń wiekowych klas młodszych). Patronatem honorowym nad Konkursem, podobnie jak w latach ubiegłych objęli: Mazowiecki Kurator Oświaty oraz Marszałek Województwa Mazowieckiego.
Zespoły uczniów zgłoszonych do Konkursu pracowały nad swoimi projektami od 15 października 2019 roku do 15 stycznia 2020 roku. Ze zgłoszonych 36 zespołów do finału dotarło 19 grup ze swoimi filmami. Spotkanie podsumowujące Konkurs –  to  spotkanie nauczycieli wraz z uczniami, rodziców i opiekunów, przedstawicieli instytucji i stowarzyszeń zainteresowanych tworzeniem filmowych opowieści. Tym razem odbyło się w siedzibie Ośrodka przy ul. Nowogrodzkiej, 25 lutego 2020 zbierając grupę około 100 osób.


Konferencję rozpoczął Dyrektor OEIiZK w Warszawie, dr Jan Aleksander Wierzbicki, wspominając o pozytywnym wykorzystywaniu nowych technologii
i mediów we wspólnym działaniu edukacyjnym. Zwrócił uwagę jak ważne jest przygotowanie do pracy w zespole, dzięki której  zdobywanie przez uczniów cyfrowych umiejętności w ciekawy i mądry sposób jest szczególnie istotne
w  osobistym rozwoju  każdego z nich.
Z kolei Anna Michalak–Pawłowska, Pełnomocnik Prezydenta m. st. Warszawy ds. Edukacji Kulturalnej rozpoczęła spotkanie od zwrócenia uwagi na potrzebę budowania relacji w grupie podczas tworzenia wspólnego dzieła oraz budowania własnej wartości w gronie przyjaciół o tych samych zainteresowaniach. Powitała młodych twórców niezwykle ciepło, formułując obraz przyszłych efektów bieżących działań z materią filmową. Uruchomiła atmosferę przyjaznej rozmowy o tym, co ich interesuje i porusza. Wprowadziła uczestników w temat tworzenia filmu, trudu ale także radości jakie ze sobą niesie ta aktywność oraz motywowała do kontynuacji i rozwoju swoich pasji.

W spotkaniu brały udział wszystkie szkoły, które zgłosiły się do Konkursu, zarówno uczestnicy, którzy przesłali swoje prace, jak i ci którzy podjęli działania, ale z różnych powodów nie zdążyli ich ukończyć przed wyznaczonym terminem.
Podczas Konferencji mieliśmy okazję także wysłuchać przedstawicieli instytucji, które zapewniały wsparcie dla uczestników w zakresie edukacji medialnej i filmowej, zarówno podczas trwania Konkursu filmowego, jak też po jego zakończeniu.

Wystąpienia Joanny Kostany -  koordynatora programu edukacyjnego Nowych  Horyzontów Edukacji Filmowej, "Inspirująca moc kina czyli o projektach dla dzieci i dorosłych Nowych Horyzontów Edukacji Filmowej". Propozycje dla uczniów dotyczą wszystkich poziomów edukacji, grup tematycznych, przygotowane przeglądy i festiwale. Wśród nich cieszący si coraz większym powodzeniem
Festiwal Filmowy Kino Dzieci.



Także propozycje edukacyjne dla uczniów i nauczycieli Agaty Sotomskiej kierownika działu edukacji Filmoteki Szkolnej – Filmoteki Narodowej Instytutu Audiowizualnego, przedstawiły szeroką gamę możliwości wsparcia nauczycieli w pracy z uczniem. Uzupełnione o różne formy współpracy w ramach edukacji filmowej, kierowane zarówno do dzieci i młodzieży, jak i rodziców stanowią bardzo potrzebną ofertę dotyczącą nie tylko kształcenia, ale także wychowania młodego pokolenia. 



Podsumowania Konkursu dokonały przedstawicielki organizatora – OEIiZK, Elżbieta Pryłowska-Nowak oraz Izabela Rudnicka Przewodnicząca  Jury III edycji Konkursu. W kliku słowach przypomniały główne cele projektu filmowego, przedstawiając laureatów i zespoły pracujące nad filmami oraz uzasadnienie oceny prac konkursowych. 

Różnorodność przesłanych prac konkursowych sprawiła, iż wybranie najbardziej oryginalnego filmu sprawiało Jury niemałą trudność, ponieważ obszar tematyczny był wyjątkowo szeroki, a przedstawiane historie związane z ludźmi, miejscami, w których uczniowie żyją, wydarzeniami, które miały miejsce w środowisku lokalnym, bliskim szkole niezwykle ciekawe i często wzruszające.

W kategorii szkół ponadpodstawowych, w grupie tematycznej „Nieznane ścieżki pamięci- mówiszTy” 
Pierwsze miejsce przyznano pracy konkursowej zatytułowanej „Zapomniane historie”, wykonanej przez uczniów Niepublicznego Liceum Ogólnokształcącego w Józefosławiu. Jury nagrodziło film, jako inscenizowany dokument za ciekawą formę inscenizacji-reportażu opartą na  oryginalnym  montażu. Otwieranie  kolejnych etapów pamięci wybranych miejsc Lasu Kabackiego w formule poszukiwania i odkrywania kolejnych zdarzeń stanowił świeży pomysł przedstawiania w nieoczywistej formie motywu zagubionej zabawki.
Drugie miejsce otrzymała praca konkursowa pod tytułem „Okrzei 26” wykonana przez uczennicę Zespołu Szkół Poligraficznych im. Marszałka Józefa Piłsudskiego w Warszawie. Za  umiejętne wyłowienie losów jednej z zabytkowych kamienic Starej Pragi, ratowania jej przed ruiną i przywrócenia jej dawnej świetności. Ożywienie historii domu sprzed I wojny światowej, którego właścicielem był  arystokrata Witold Massalski, budowniczy kolei w Imperium Rosyjskim. 

Trzecie miejsce przyznano pracy konkursowej, pod tytułem „Narody tracąc pamięć tracą życie”, wykonanej przez uczniów I Liceum Ogólnokształcącego im. St. Wyspiańskiego w Mławie. Doceniono niepisany sposób przedstawienia historii miasta i okolic z czasów wojny poprzez wykorzystanie fragmentów filmu, zdjęć oraz wywiadu ze świadkiem historii mieszkańców oraz tragicznych wydarzeń pod Mławą. 


W kategorii szkół podstawowych, dotyczącej tematu „O czym szumią mazowieckie drzewa-filmopowieści” znaleźli się  uczniowie Szkoły Podstawowej im. ks. Jana Twardowskiego w Chylicach. 

Pierwsze miejsce  dla pracy konkursowej, zatytułowanej „Historia pewnej kolejki”, wykonanej przez uczniów  tej szkoły przyznano za  umiejętne, wyważone wykorzystanie planu filmowego, zapewniające równowagę pomiędzy tłem i postacią oraz profesjonalne wykorzystanie zbliżenia przy włączeniu opisu elementów technicznych. 

Drugie miejsce przyznano pracy konkursowej pod tytułem „Selfie z AM”, wykonanej przez uczniów Szkoły Podstawowej z oddz. Integracyjnymi nr 22 im. J. Korczaka w Płocku  za zgromadzenie interesujących relacji ilustrujących wątki i miejsca odkrywane na nowo, wspomnienia o potrzebach i zdarzeniach, dających nadzieję na zmianę biegu wydarzeń. Ciekawe ujęcie niezwykłego bohatera z przeszłości w nieprzewidywalnych, zmiennych czasach, połączenie nowoczesnych trendów z konwencją detektywistyczną w poszukiwaniu zapomnianych fragmentów historii.

Trzecie miejsce pracy konkursowej, zatytułowanej „Sochaczew dawniej i dziś”, wykonanej przez uczniów Zespołu Szkół Specjalnych, Szkoły Podstawowej w Erminowie za połączenie historii i teraźniejszości, jako interesującą konwencję zbliżającą pokolenia - przeszłość, teraźniejszość, przyszłość - ciekawie opowiedziane historie związane ze środowiskiem, które jest niewątpliwie bliskie opowiadającym je uczniom. 
Ponadto przyznano wyróżnienia dla sześciu szkół podstawowych, które realizowały swoje projekty w środowiskach i tematach wymagających pokonania niemało trudności, koniecznego uczenia się umiejętności rozwiązywania niecodziennych  problemów związanych z ich realizacją.




Wyróżnienia w kategorii Szkół Podstawowych dla pracy konkursowej, zatytułowanej „Mława moje miasto”, wykonanej przez uczniów Szkoły Podstawowej nr 6 z oddziałami integracyjnymi im. Kornela Makuszyńskiego w Mławie. Za pokazanie przez twórców filmu niezwykłych ujęć miasta widzianego oczami młodych ludzi,  przedstawienie z różnych punktów widzenia i odniesień „od historii po współczesność” z ciekawym montażem, ujęciami zdjęć, włączających efekty stopklatki, wrażenie odjazdów i najazdów kamery i zbliżeń fragmentów wartych zapamiętania.


Wyróżniono także pracę konkursowej, zatytułowanej „Opowieści z Parku Czechowickiego”, wykonanej przez uczniów Szkoły Podstawowej nr 360 za dobrze przemyślany projekt, skomponowany z wielu mediów: ze starych fotografii, improwizowanych scenek, wypowiedzi chłopców, wywiadu, filmu ze spaceru po omawianych miejscach. Także za ciekawą formę i tempo przyciągające uwagę odbiorcy w stronę samodzielnego poznawania losów ludzi i miejsc z przeszłości dla budowania wspólnych przestrzeni i spotkań.

Pozostałe to Wyróżnienia zostały przyznane pracom:
- „Młody Partyzant, czyli o czym szumią mazowieckie drzewa”, formie inscenizacji dokumentu wykonanej przez uczniów Szkoły Podstawowej nr 109 im. Batalionów Chłopskich w Warszawie,
- „Życie w cieniu obozu”,  realizacji tematu stanowiącego sugestywną wartość dokumentalną przez uczniów Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Prostyni,
- „Nasza Mała Ojczyzna Mokotów”, kalejdoskopu zdarzeń, pokazującego w szybkim tempie przekrój środowiska poprzez różne społeczności i klimaty miasta wykonanej przez uczniów Szkoły Podstawowej nr 69 w Warszawie.

Ponadto przyznano Nagrodę Specjalną dla pracy konkursowej, zatytułowanej „Czy można być chuliganem”, wykonaną przez uczniów Szkoły Podstawowej nr 11 – najmłodszych uczestników konkursu, którzy wraz z opiekunami stworzyli sugestywną opowieść filmową skłaniającą do refleksji. Narrację, dzięki której zaangażowanie widza w opowiadaną historię nie pozostawia wątpliwości.
Uczestnictwo w Konkursie pomogło zwrócić uwagę na wartości towarzyszące powstawaniu filmu – uczenie się przez tworzenie, kreatywne myślenie, pracę w grupie. Wśród wielu konkursów, ten właśnie jest takim, w którym możemy spróbować własnych sił jako drużyna ucząca się konsekwentnej pracy nad tematem/projektem, zdobywania  kolejnych umiejętności, nowego spojrzenia na najbliższe  środowisko.




 


Przy  podsumowaniu konkursu  mieliśmy okazje spotkać się z przedstawicielami instytucji i stowarzyszeń wspierających nas w konkursie, którzy  wspomagają uczniów i nauczycieli w poszukiwaniach i aktywnościach młodych uczestników projektów filmowych, sami zaś realizują różnorodne formy edukacji  filmowej.
Zaprosiliśmy wszystkich uczestników bez względu na to czy znaleźli się w gronie laureatów lub  czy  po zgłoszeniu nie udało się dokończyć prac. To jest nasze wspólne święto kreatywności, warto przyzwyczaić  naszych uczniów do takich spotkań z filmem. 



 Link do Protokółu III Edycji Konkursu Zrób-My Nasz Film  2019/2020 poniżej: 

 PROTOKÓŁ III EDYCJI KONKURSU ZRÓB-MY NASZ-FILM 



KONKURS - KONFERENCJA PODSUMOWUJĄCA II edycję


Mamy za sobą II edycję konkursu filmowego Zrób-My Nasz-Film HISTORIE ZAPISANE W OBRAZIE pod tegorocznym hasłem „100 lat niepodległej Polski”, który trwał od 11 listopada 2018 roku do 20 marca 2019. 

W trakcie realizacji  filmów, powstających w oparciu o znane i nieznanie historie związane z miejscami i ludźmi znajdującymi się w najbliższym otoczeniu  powstawały  ciekawe historie  zawierające dokumentację środowisk, zdarzeń, nieznane dotąd większości  problemy, odczytywane na nowo historie życia, znane miejsca.
Tegoroczny Konkurs, II Edycja Zrób-My Nasz-Film HISTORIE ZAPISANE W OBRAZIE pod hasłem „100 lat niepodległej Polski”, dobiegł końca. Spotkanie wszystkich uczestników Konkursu – nauczycieli wraz z uczniami, rodziców, zainteresowanych tworzeniem filmowych opowieści – stanowiło istotny element podsumowania Konkursu. Miało to miejsce podczas konferencji zorganizowanej 11 kwietnia 2019 roku w Domu Kultury KADR na Mokotowie. Propozycja udziału kierowana była do uczniów szkół podstawowych (także z klas gimnazjalnych, należących do tych szkół) i szkół ponadpodstawowych Warszawy i województwa mazowieckiego.


Serdecznie dziękujemy za wszystkie prace, każda z nich ma niezwykłą wartość. 
Szczególnie cenne jest to, jak rodziły się i powstawały osobliwe historie. Zarówno te, zawierające dokumentację środowisk, zdarzeń, poruszające nieznane dotąd problemy, losy ludzkie, jak i odczytywane na nowo historie życia, zdarzeń i miejsc.
Pani Anna Michalak–Pawłowska, Pełnomocnik Prezydenta m. st. Warszawy ds. Edukacji Kulturalnej, wprowadziła uczestników konkursu w temat tworzenia filmu, radości i wartości jakie ze sobą niesie ta aktywność. Ukazała ten twórczy akt jako źródło zainteresowań oraz motywowała do kontynuacji i rozwoju pasji. Z kolei Dyrektor OEIiZK w Warszawie, dr Jan Aleksander Wierzbicki, przypomniał o pozytywnym wykorzystywaniu nowych technologii i mediów oraz zdobywanych umiejętności w ciekawy i mądry sposób, we wspólnym projekcie filmowym.


Podczas krótkiego spotkania mieliśmy okazję zobaczyć i wysłuchać przedstawicieli instytucji, które zapewniały wsparcie dla uczestników w zakresie edukacji medialnej i filmowej, zarówno podczas trwania konkursu filmowego, jak też po jego zakończeniu.

Wystąpienia prelegentów: Doroty Góreckiej z Fundacji Nowoczesna Polska, Joanny Kostany z Nowych Horyzontów Edukacji Filmowej, Anny Sosnowskiej z Filmoteki Szkolnej – FINA oraz Izabeli Rudnickiej z Ośrodka Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie, przedstawiły bogatą ofertę propozycji z zakresu edukacji medialnej dla uczniów, nauczycieli, rodziców.
Podsumowania Konkursu dokonała Grażyna Gregorczyk z OEIiZK, członek Jury Konkursu, która przedstawiła główne cele projektu filmowego, laureatów, zespoły pracujące nad filmami oraz interesujące uzasadnienie ocen prac konkursowych, wprowadzając słuchaczy do świata filmu od strony merytorycznych wartości, istotnych w filmowych opowieściach.

Podobnie jak w ubiegłym roku wartością szczególną tego projektu były niezwykłe spotkania:
- we wspólnym myśleniu o środowisku, w którym żyjemy, choć nie zawsze do końca znamy z naszych doświadczeń,
- w projektowaniu historii, przekazywanej treści i formy przekazu, wyborze środków artystycznych,  technicznej strony realizacji
- z ludźmi, którzy przybliżali nam najbardziej wartościową, ludzką stronę miejsc i zdarzeń, wspomnień i emocji zbliżających ludzi i tematy
- z nieprzewidzianymi trudnościami i pozytywnymi zdarzeniami, budującymi nasze przekonania, ze warto poznawać i pamiętać ludzi, którzy są blisko, bo dzięki temu jesteśmy razem istotną częścią tego miejsca








W konkursie uczestniczyło 37 szkół podstawowych i ponadpodstawowych  województwa mazowieckiego. Ze zgłoszonych i zrealizowanych prac, wybrano różnorodne obrazy najbliższych twórcom środowisk, nieznanych zdarzeń - obraz rzeczywistości zanurzonej w historii i przeobrażaniu się współczesnego świata.
 
 
Dziękujemy wszystkim, którzy wspierali nasz Konkurs Partnerom, Patronom, Sponsorom oraz instytucjom zaangażowanym w jego organizację.

PATRONATY






Dziękujemy także wszystkim kolegom i koleżankom, którzy współpracowali z nami przy projekcie, ocenach i organizacji całości. 




Nasz tegoroczny konkurs dobiegł końca - ocena i króciutkie podsumowanie zamieściliśmy na Stronie głównej i w zakładce Laureaci.


Wszystkie szkoły, które zgłosiły się do naszego konkursu, zarówno uczestników, którzy przesłali prace jak i tych, którzy są zainteresowanych tworzeniem filmu dokumentującego nasze „małe ojczyzny” – zachęcamy do wspólnego spotkania.

Zaprosiliśmy na Konferencję podsumowującą Konkurs Zrób-My Nasz-Film, która odbył się  poprzednim tygodniu –
11 kwietnia 2019 w Domu Kultury KADR, ul. Rzymowskiego 32, od godz. 12.00 (sala widowiskowa)


Zapraszamy serdecznie



Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do przeczytania podsumowania  prac konkursowych  2017-2018 

Nasz konkurs filmowy Zrób-My Nasz-Film pod hasłem „Historie zapisane w obrazie” dobiegł końca - ocena i króciutkie podsumowanie zgodnie z poprzednia informacją zamieszczamy na Stronie głównej i w zakładce Laureaci.
Konkurs kierowany był do uczniów szkół podstawowych (także z klas gimnazjalnych, należących do tych szkół) i ponadpodstawowych województwa mazowieckiego.

Konkurs obejmował dwie kategorie filmów, tworzonych przez uczniów:
  1. szkół podstawowych, pod hasłem „Opowiedz to sam”,
  2. szkół ponadpodstawowych, pod hasłem „Historie dalekie i bliskie”.
W trakcie realizacji  filmów, powstających w oparciu o znane i nieznanie historie związane z miejscami i ludźmi znajdującymi się
w środowisku bliskim szkole, dzielnicy, miejscowości, regionie   powstawały  ciekawe historie  zawierające dokumentację środowisk, zdarzeń, nieznane dotąd innym  problemy, odczytywane na nowo historie życia, znane miejsca. Tworzenie filmu zmotywowało młodych twórców do poszukiwań, włączenia kreatywności i wrażliwości na owe losy i historie, miejsca, których kolejne przeobrażenia nie podpowiadały jednoznacznie, jaki był początek tych historii. Dzięki temu zauważyli, na ile obecny obraz otaczającej nas rzeczywistości, odbiega od poprzedniego, z czasem zacierany przez zmiany cywilizacyjne,  ulegając zapomnieniu.

Cele Konkursu, to m.in.:
  1. Wyłonienie najbardziej oryginalnego, nowatorskiego filmu, który przedstawia ciekawe historie związane z ludźmi, miejscami w których żyją, wydarzeniami, które miały miejsce w środowisku lokalnym, bliskim szkole.
  2. Rozwinięcie umiejętności uczniów do pracy w projekcie z zastosowaniem nowych technologii i urządzeń multimedialnych.
  3. Zachęcenie uczestników Konkursu do aktywności twórczej w realizacji opowieści filmowej i własnej interpretacji poznanej historii. 
  4. Kształtowanie kultury medialnej w epoce Web 2.0, etycznych zachowań w Internecie oraz poszanowania własności intelektualnej.

Wartością szczególną tego projektu były niezwykłe spotkania:
- we wspólnym myśleniu o środowisku, w którym żyjemy, choć nie zawsze do końca znamy z naszych doświadczeń,
- w projektowaniu historii, przekazywanej treści i formy przekazu, wyborze środków artystycznych,  technicznej strony realizacji
- z ludźmi, którzy przybliżali nam najbardziej wartościową, ludzką stronę miejsc i zdarzeń, wspomnień i emocji zbliżających ludzi i tematy
- z nieprzewidzianymi trudnościami i pozytywnymi zdarzeniami, budującymi nasze przekonania, ze warto poznawać i pamiętać ludzi,
którzy są blisko, bo dzięki temu jesteśmy razem istotną częścią tego miejsca
- w historiach otwierających nasze „małe ojczyzny”  na świat - źródło historii  miejsc i regionu

Mamy nadzieję, że dzięki propozycji udziału w Konkursie, zachęciliśmy młodych ludzi do aktywizacji twórczego myślenia i kreatywnych działań, rozwijających pasje i umiejętności tworzenia historii wartej poznania, poprzez autorskie opowieści filmowe 

Organizatorzy Konkursu



Zapraszamy do  linku:
Protokół podsumowania Konkursu Zrób-My Nasz-Film
pod hasłem „Historie zapisane w obrazie”



„Kreatywność wymaga odwagi”  -
Henri Matisse

Podsumowanie konkursu 

Podsumowanie konkursu filmowego Zrób-My Nasz-Film,' pod hasłem "Historie zapisane w obrazie" odbyło się na zakończenie konferencji  Edukacja medialna w palcówkach oświaty i kultury - "O mediach z pomocą mediów" - 15 marca 2018. Konkurs, którego najlepsze prace zostały nagrodzone statuetkami za kolejne miejsca oraz nagrodami rzeczowymi przekazanymi przez Patronów i Sponsorów Konkursu - wskazał  ciekawe  tematy, które można kontynuować, także potrzeby wspierania uczniów i nauczycieli w zakresie edukacji medialnej oraz dbałości o zachowanie zasad prawa autorskiego przy wykorzystaniu utworów innych twórców.

Wśród zgłoszonych prac najlepsze okazały się  filmy:
w kategorii Szkoły Ponadpodstawowe -  „HISTORIE DALEKIE I BLISKIE”
pierwsze miejsce  zdobył 
film „Adam”, zrealizowany przez uczennice Zespołu Szkół Ekonomicznych w Mińsku Mazowieckim 
w kategorii Szkoły Podstawowe - „OPOWIEDZ TO SAM” 
pierwsze miejsce zdobył film  „Ballada o mojej ulicy”, wykonanej przez uczniów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 73, im. Stefana Batorego w Warszawie. 



Kilka ujęć z wręczenia nagród



Kategoria Szkoły Ponadpodstawowe
„HISTORIE DALEKIE I BLISKIE” 


I miejsce film „Adam” - 
Zespół Szkół Ekonomicznych w Mińsku Mazowiecki



II miejsce  - "Rurki z Wiatraka" CXIX Liceum Ogólnokształcące
im. Jacka Kuronia w Warszawie

III miejsce - "Sybiracy" Gimnazjum nr 144
im. Szarych Szeregów w Warszawie


Wyróżnienie  -„Warszawa – miasto, które znam”
CLVII Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej-Curie
w  Warszawie

Kategoria Szkoły Podstawowe
„OPOWIEDZ TO SAM” 

I miejsce - „Ballada o mojej ulicy”
Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 73 w Warszawie 


                                 II miejsce -„Zabytki Ząbek”                          
Szkoły Podstawowej nr 2 im. Jana Kochanowskiego w Ząbkach


III miejsce -„Wieża ciśnień”
Szkoły Podstawowej TWP w Ciechanowie
      


Pragniemy szczególnie podziękować wszystkim instytucjom, stowarzyszeniom organizacjom naszym Patronom  - Honorowym, Merytorycznym i Medialnym oraz Sponsorom za szczególne wsparcie podczas trwania Konkursu Filmowego Zrób-My Nasz-Filmoraz jego podsumowanie  podczas konferencji.



Popularne posty z tego bloga

Konkurs Zrób-My Nasz-Film

IV Edycja Konkursu Zrób-my Nasz-Film "Historie zapisane w obrazie"

Konferencja "Edukacja medialna w placówkach oświaty i kultury"

III Edycja Konkursu Zrób-My Nasz-Film „HISTORIE ZAPISANE W OBRAZIE”